VVE

Bent u een VVE (Vereniging van Eigenaren) en heeft u moeite of geen tijd om uw administratie bij te houden of heeft u hulp nodig met het opstarten van een nieuwe of een slapende VVE? Meeusen Administratie kan u hiermee helpen. Voor het beheer en onderhoud van het gebouw hebben wij een samenwerkingsverband met vaste partners.

Voor de administratie moet u de facturen en de inkoop, onkosten, debiteurenbeheer, begroting, aandeel per eigenaar, notulen, contracten en overige administratie duidelijk hebben.

Er zijn een aantal handige online programma’s speciaal voor een VVE zoals Twinq, E-boekhouden, etc. die u kunnen helpen bij uw boekhouding en administratie. Met een administratiepakket is de gehele administratie goed uitvoerbaar. Meeusen Administratie kan u adviseren welk pakket voor u van toepasbaar is.

U kunt ook eens per periode uw administratie naar ons sturen, zodat wij voor u een winst-en-verliesrekening kunnen opstellen.  U kan er ook voor kiezen om alleen uw definitieve jaaraangifte door ons te laten verzorgen.

Verder kunnen wij u adviseren en ondersteunen en eventueel bijwonen van vergaderingen.